0

Boty New Balance

Boty New Balance jsou známé svou pohodlností a komfortem, díky němuž jsou oblíbené mezi sportovci i běžnými lidmi. Mezi nejpopulárnější modely New Balance patří např. modelové řady číslo 574, 990, 997, 993, 996 nebo 991.

Položek: 51

NEW BALANCE

New Balance Athletic Shoe jednoduše známá jako New Balance, je americký výrobce sportovních bot se sídlem v Brightonu. Společnost byla založena v roce 1906 jako "New Balance Arch Support Company" a je to jeden z největších výrobců sportovní obuvi na světě.

Boty New Balance mají svoji výrobnu v USA a pro evropský trh v Británii, kde se vyrábějí jedny z nejpopulárnějších modelů, jako 547. Boty New Balance vyrábí s technickými vychytávkami jako gelové vložky, podpory paty a větší výběr velikostí, jak pro široké, tak úzké nohy. 

HISTORIE

V roce 1906 založil britský emigrant William J. Railey New Balance Arch Support Company, která se zabývala zdokonalováním bot pdoporou klenby a dalšími technickými vychytávkami. Jeho první výrobek, flexibilní podpora klenby, byla designována se třemi podpůrnými body, které zlepšovali rovnováhu a komfort. Předpokládá se, že na název New Balance přišel Railey tak, že pozoroval kuřata na svém dvorku a následně na nich demonstroval jejich stabilitu na stole v kanceláři. Zákazníkům vysvětloval, že kuřata mají tři drápky, které vedou k dokonalé stabilitě

V roce 1927 najal Railey Arthura Halla jako prodavače. V roce 1934 se stal Hall obchodním partnerem a zaměřil se na zákazníky, kteří v práci převážně stojí. V roce 1956 prodal Hall svůj podíl dceři Eleanor a jejímu manželovi Paulu Kidovi.

Eleanor a Paul nadále prodávali zejména podporu klenby až do roku 1960, kdy vytvořili "Trackster", první běžecké boty na světě, které měly zvlněnou podrážku. Byly to také první běžecké boty, které se nabízely v různých šířkách. "Trackstery" dostaly velkou podporu prostřednictvím YMCA programů, pro které se staly neoficiálními botami. Vysokoškolské běžecké teamy jako MIT, Tuffs University a Boston University adoptovali New Balance Trackster pro své cross-country běžce, později následovány dalšími universitami po celé zemi.

Marketing převážně probíhal ústní formou na místních sportovních veletrzích. Do roku 1972 prodeje spíše strádaly, než společnost kouipl její současný předseda Jim Davis, v den Bostonského maratónu. V té době se společnost skládala ze 6ti osob, které vyráběli 40 párů bot denně a prodávali je především prostřednictvím zásilkového prodeje a několika maloobchodníků. Jim se zavázal dodržet tradiční závazek společnosti k individuálním preferencím, zákaznickému servisu a kvalitním výrobkům. Jeho budoucí žena Anne, která do splečnosti nastoupila v roce 1978, se zaměřila na vybudování odlišné kultury a rovnováhy u zaměstnanců a zákazníků. Načasování bylo bylo perfektní, protože okolí Bostonu se v roce 1970 stalo opravdovým centrem běžeckého boomu v USA. Zvětšila se produktová řada a rapidně se zvýšil i prodej. Společnost prosperovala a Davisovi se rozhodli expandovat na celosvětový trh.