Hurley
Smyslem značky Hurley je láska k oceánu a díky tomu se Hurley brzy stal symbolem skvělého surfingu. Založil jí nadšený surfař Bob Hurley, který si tím plnil své sny z mládí. Hurley se stal hned symbolem surfové kultury, ale kromě toho zasáhla i do skateboarding, módy, muziky i umění.
HURLEY
Hurley je hluboce zakořeněná v plážové kultuře.
Surfová historie značky Hurley sahá do pozdních sedmdesátých let jižní Kalifornie. Surfová prkna Hurley se začala vyrábět v Costa Mesa v roce 1979. V ranných osmdesátých létech surfová prkna Hurley excelovala a Bob tvaroval prkna pro mnoho nejlepších surfařů na světě. Bob a jeho obchodní manager Joe K. začali vyrábět žhavé australské oblečení Billabong. Boba k firmě přitahoval super dlouhý, punk-rockový styl jejich boardshortů. S pomocí rodiny a přátel vznikl jako samostatný subjekt Billabong USA, včetně licence.
V polovině 80. let se Billabong USA dařilo dobře. Bob a jeho team byl odhodlán, myslet a dělat věci jinak. Team vzal plnou zodpovědnost za návrhy, marketing a financování.
Kolem roku 1995 si začal Billabong USA team všímat posunu v kolektivním povědomí spotřebitele. Bob a jeho team si uvědomil, že moderní surfaři milují módu, skateboarding, snowboarding, hudbu a umění. Internet a digitální technologie pomohla dát spotřebitelům více moci. Team začal nově uvažovat, co to znamená být surfová značka. Na začátku roku 1988 zformuloval Billabong team USA nové idey do budoucnosti.
Koncem roku 1988 bylo jasné, že má team do budoucna vlastní představu, která nemusí nutně sloužit zájmům Billabong na celém světě. Shodou okolností posloužila k obnově smlouva mezi Hurley a Billabong. Bob s vděčností vrátil licenci Billabong a rozhodl se rozjet Hurley.
V té době dosáhly tržby Hurley v USA 70 miliónů dolarů. Manažerský team byl jistý a dynamický. Věci probíhali velmi dobře. Plánování prvního roku značky Hurley bylo velmi vzrušující. Byly zde platby za nájem, pohonné hmoty a 150 zaměstnanců s rodinami, kteří věřili v budoucí úspěch manažerského teamu.Jako zázrakem byl první rok značky Hurley velký úspěch. Nejenže byly vynikající prodeje, ale i společnost byla zisková, takže se nemuseli redukovat zaměstnanci.
Loajalita a podpora přátel, maloobchodníků, sportovců a rodin s dětmibyl během tohoto přechodného období úžasná. Bob a jeho team jsou navždy vděční za jejich přesvědčení o vizi značky.
V současné době značka nabízí kompletní výběr oblečení a doplňků od triček, kšiltovek, kalhot a dalších součástí outfitu, až po pásky, nebo peněžěnky.
Sleduj IG Hurley @hurley