Ponožky Volcom
Komfort celý den ti dopřejí božský ponožky Volcom, ať už zvolíš černobílou klasiku nebo pořádnou designovku jakou ve Volcom umí.
VOLCOM
Jak to všechno začalo?
Kydá a kydá
Během březnových nánosů sněhu v roce 1991 vyrazili Richard Woolctt a Tucker Hall na snowboardový trip, který jim navždy změnil život. Tucker byl právě propuštěn z práce, ale to mu nezabránilo vyrazit na rutinní výlet do Tahoe a navštívit Nathana Fletchera a Marka Gabriela. Po čtyřech dnech neskutečného kydání zavolal Richard do práce s výmluvou, že se kvůli sněhu nemůže dostat z hor a prodloužil si pobyt. Víc než týden se každé ráno probouzeli s půl metrem čerstvého prašanu pod nohama. Byla to jejich první skutečná zkušenost s jízdou v prašanu a nová posedlost tím nekončila.
Co založit společnost?
O dva týdny pozdějí opustil Richard svou práci, aby si udělal volno a snowboardoval. Během cesty na Tahoe mluvil s Tuckerem také o založení oděvní společnosti, ale tenkrát z toho ještě nic nebylo. Později téhož jara oba přišli s myšlenkou založit si ride company založenou na třech sportech, které je bavili – snowboarding, skateboarding a surfing. Počáteční vklad 5.000 dolarů od Richardova otce zahájil proces. Nejprve přišlo jméno, potom přišlo logo a zrodil se VOLCOM.
Myšlenka Volcom
Myšlenka Volcom zahrnovala hlavní filozofii doby „Youth Against Establishment“ tedy „mládež proti zřízení“. Tato energie byla osvíceným stavem na podporu mladého kreativního myšlení. Volcom byla rodina lidí, kteří nebyli ochotni přijmout potlačení zavedených způsobů. Bylo to v době, kdy se na snowboarding a skateboarding pohlíželo shora a v USA probíhala recese s nepokoji v LA a vypukla válka v Perském zálivu. Změna byla ve vzduchu.
První roky žádný šlágr
První dva roky cestovali Richard s Tuckerem po celém světě na divoké tripy s přáteli a jezdili, co se dalo. Obchodní stránka věci byla minimální. Sídlo bylo zřízeno v Newport Beach v Richardově domě a veškeré prodeje byly čerpány z Tuckerova obýváku v Huntington Beach. Ti dva nevěděli nic o tom, jek se oblékat, ale na tom nezáleželo. Všechno to bylo o spirituálním cítění a kreativitě. Výnos z prodeje oblečení za první rok bylo 2.600 dolarů.
Volcom současnosti
Od těchto divokých začátků se Volcom Stone pomalu rozšířil po celém světě. Společnost interně dospěla, ale nadále si zachovává stejnou filozofii, se kterou začala. Volcom myšlení nyní kromě oblečení proudí s uměním, hudbou, filmy a sportovci.