0

Kšiltovky New Era

Sedmatřicetiletý německý přistěhovalec Ehrhardt Koch, zručný řemeslník, viděl příležitost k přepracování používaných postupů a kvality "módních" pokrývek hlavy. V roce 1920 se mu splnil sen, když si od své sestry Rose půjčil peníze na založení společnosti New Era Cap Co. Díky jeho odborným znalostem a otevřenosti společnost v prvním roce vyrobila 60 000 čepic ve stylu Gatsby.

Položek: 12

HISTORIE NEW ERA

1930

V roce 1932 se k Ehrhardtovi připojil jeho syn Harold. Harold si všiml, že poptávka po módních čepicích slábne, zatímco popularita profesionálního baseballu roste. Tehdy společnost New Era podnikla svůj první vypočítavý podnikatelský záměr a přinesla na trh nový artikl - baseballovou čepici. První profesionální baseballová čepice New Era byla vyrobena v roce 1934 pro dresy týmu Cleveland Indians.

1940

Druhá světová válka byla obdobím strádání a New Era nebyla výjimkou. Tkanin byl nedostatek, ale Kochovi byli vynalézaví a přebytečné hladké látky získávali v oděvní čtvrti v New Yorku. Ve skutečnosti se látka používaná k výrobě čepic v této době barvila u rodiny doma v pračce, aby odpovídala barvám místních týmů.

1950

ZROZENÍ IKONY

V roce 1950 byla společnost New Era jediným nezávislým výrobcem kšiltovek, který dodával kšiltovky týmům baseballové ligy. Mezi její impozantní zákazníky patřila řada z 16 tehdejších týmů, například Brooklyn Dodgers®, Cincinnati Reds®, Cleveland Indians® a Detroit Tigers®. V roce 1954 Harold navrhl kšiltovku New Era ve stylu 59FIFTY, která získala modernější vzhled.

1960

Aby se rostoucí společnost lépe přizpůsobila, otevřel Harold, který nyní stojí v čele firmy, výrobní závod v Derby ve státě New York, nedaleko rodinného domova. Toto místo se stalo výhradním výrobcem ikonické kšiltovky 59FIFTY®. Společnost New Era se osvědčila a MLB ji vyzvala, aby na každoročních zimních setkáních prodávala přímo všem týmům. To byl zásadní krok na cestě značky k exkluzivitě v lize.

1970

V roce 1972 byl Haroldův syn David jmenován prezidentem - 14 let poté, co začal pro společnost pracovat. O několik let později Chris Koch, Davidův syn, pokračoval v tradici a začal pracovat ve výrobním závodě v Derby pro svého dědečka a otce.

1980

Pod vedením vize Davida Kocha se 80. léta stala desetiletím soustavného růstu. Společnost vyráběla pokrývky hlavy pro univerzitní sporty, AAA a mezinárodní baseballové ligy a začala prodávat čepice sportovním fanouškům.

1990

Společnost New Era, která byla v roce 1993 jmenována výhradním dodavatelem kšiltovek pro baseballovou ligu Major League Baseball a v roce 1996 se Spikem Leem se poprvé setkala s módními pokrývkami hlavy na zakázku, utvářela budoucnost kreativity a spolupráce.

2000

Vize, která charakterizovala růst společnosti New Era ve dvacátých a třicátých letech minulého století, se ukázala být živá i na počátku nového tisíciletí. Globalizační úsilí společnosti pokračovalo a během dvou let byly otevřeny pobočky v Evropě, Japonsku a Austrálii.

- Začali jsme si uvědomovat naši pozici světové jedničky mezi značkami pokrývek hlavy, která zasahuje do světa sportu, módy, hudby a zábavy.

- V roce 2001 byl Chris Koch, který byl prezidentem společnosti od roku 1993, jmenován generálním ředitelem.

- V roce 2006 společnost přestěhovala své sídlo z Derby zpět do centra Buffala, kde to všechno před 86 lety začalo.

2010

Po desetiletích, kdy byla oficiální kšiltovkou MLB, se společnost New Era rozhodla doplnit svou exkluzivitu u největších sportovních lig v zemi. V roce 2012 se New Era stala oficiální kšiltovkou NFL a v roce 2016 oficiální kšiltovkou NBA; New Era se tak stala jedinou značkou v historii sportu, která má exkluzivní práva na pokrývky hlavy pro všechny tři hlavní americké ligy současně.

2020

"Když se ohlédneme za našimi prvními 100 lety, uvědomujeme si jednu věc, a to, že jsme teprve na začátku. Přežili jsme vzestupy i pády a vždy jsme se zaměřovali na kvalitu a skvělé vyprávění příběhů. V roce 2020 jsme obnovili náš závazek vyrábět skvělé produkty, budovat silné vztahy a měnit pravidla hry ve světovém sportu a kultuře. S ikonickým modelem 59FIFTY jako základem budeme uvádět do života nové vzrušující produkty a zážitky po celém světě a jako vždy autenticky."